سایر برندهاسونی

تاریخ معرفی اکسپریا 1 مارک 3 و اکسپریا 5 مارک 3 مشخص شد!

سونی از هفته گذشته پیش فروش سومین نسل از پرچمدار خود با نام اکسپریا 1 را در خاک اروپا آغاز کرده است، اما به نظر می رسید که آغاز پیش فروش این گوشی ها یک اشتباه بوده و پیش فروش آن ها برای چند روزی متوقف شده بود و حالا به حالت عادی خود برگشته است، اما خبرهای بد و خوبی برایتان داریم.

ابتدا خبرهای خوب، پیش فروش رسمی سونی اکسپریا 1 مارک 3 در آلمان از 15 جولای آغاز خواهد شد و عرضه آن در 31 آگوست اتفاق خواهد افتاد. البته تاریخ اعلام شده اشاره بر اتمام فرصت استفاده از هدایای پیش خرید این گوشی دارد و اکسپریا 1 مارک 3 قرار بود در تاریخ 6 اگوست به بازار عرضه شود، اما تا امروز تاریخ دقیقی پس از عوض شدن برنامه های کمپانی سونی به گوش نرسیده است.

این گوشی قیمتی برابر با 1300 یورو خواهد داشت که با پرداخت این هزینه یک عدد هدفون با کیفیت WH-1000XM3 به همراه اکانت سه ماهه رایگان نرم افزار Tidal و  +Joyn Plus (البته گزینه آخر به نظر می رسد مختص به کشور آلمان باشد ) نیز همراه آن دریافت خواهید کرد که در مجموع حدود 450 یورو ارزش دارند.

در انگلستان هیچ گونه پیش فروشی انجام نخواهد شد و اکسپریا 1 مارک 3 بصورت مستقیم در تاریخ 19 آگوست به بازار عرضه خواهد شد. قیمت گوشی در خاک انگلستان 1200 پوند خواهد بود و کسانی که در روز رونمایی از گوشی اقدام به خرید آن کنند یک عدد هدفون WH-1000XM3 را بعنوان هدیه دریافت خواهد کرد که حدود 330 پوند قیمت دارد. طرح هدایای انگلستان شامل هیچ گونه اشتراک استفاده از نرم افزار های جانبی نمی شود.

حالا که خبرهای خوب را خواندید، به سراغ خبر بد می رویم. رونمایی و عرضه اکسپریا 5 مارک 3 به سپتامبر 2021 موکول شد. این گوشی 1000 یورو در آلمان و 900 پوند در انگلستان قیمت خواهد داشت. طرح فروش این گوشی در المان شامل هدایای جانبی نمی شود و در هنگام خرید در انگلستان خریداران یک عدد هدفون بیسیم WH-H910N را بصورت رایگان دریافت خواهند کرد.

بر اساس برنامه ریزی های قبلی اکسپریا 5 مارک 3 قرار بود همراه با برادر بزرگترش در تاریخ 6 آگوست عرضه شود و با تغییر برنامه ریزی های سونی این اتفاق به 6 ماه بعد موکول شد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا