سامسونگکنفرانس مطبوعاتی سایر برندهاکنفرانس ها

تمام آنچه در مراسم آنپکد سامسونگ گذشت ؛ بررسی کامل ساعت ها و ایرباد جدید گلکسی !

دز مطلب قبلی به بررسی دو عضو تازه وارد برند سامسونگ پرداختیم که شامل دو گوشی تاشو می شد. گلکسی Z Flip 3 و Z Fold 3 گوشی هایی هستند که طی مراسم آنپکد سامسونگ به تازگی معرفی شده اند و انتظار می رود تا بهینه سازی هایی که نسبت به نسل قبلی تجربه کرده اند، طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند!

تمام آنچه در مراسم آنپکد سامسونگ گذشت ؛ بررسی تخصصی گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 !

حالا نوبتی هم باشد باید به سراغ سایر محصولاتی که در این مراسم معرفی شده اند برویم؛ سایر محصولات شامل دو ساعت هوشمند و یک ایرباد می شود که در ادامه به بررسی کامل و جامع آن ها می پردازیم.

ساعت های هوشمند Galaxy Watch 4 و  Watch 4 Classic :

به ساعت های هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک سلام کنید! اولین گجت های پوشیدنی سامسونگ با رابط کاربری One UI بر اساس Wear OS. این ساعت ها با طراحی مدرن و مقدار زیادی سنسور متولد شده اند، اما بزرگترین نکته استفاده از اولین تراشه 5 نانومتری در این ساعت هاست.

ساعت Galaxy Watch 4 طراحی مدرنی دارد. فریم براق به علاوه دستبند لاستیکی و چیزی که سامسونگ آن را قاب دیجیتالی می نامد. این در حالی است که Galaxy Watch 4 Classic قاب گردان و بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ دارد. عل رغم تفاوت های ظاهری، از نظر باطنی بسیار شبیه به هم هستند.

ساعت Galaxy Watch 4 در دو سایز 44 میلی متری و 40 میلی متری عرضه خواهد شد و این در حالیست که Galaxy Watch 4 Classic در دو سایز 46 میلی متری و 42 میلی متری عرضه می شود. با وجود تفاوت در سایز بند ها این دو ساعت از صفحه نمایشی با ابعاد برابر بهره می برند. تراکم پیکسلی صفحه نمایش این ساعت ها 330 پیکسل در هر اینچ است.

سامسونگ می گوید ساعت های جدیدش برای مقاصد سلامتی انسان ها بهینه شده است و از یک سنسور 3 در 1 کاملا باز طراحی شده بهره می برد. سنسوری که سامسونگ در بدنه پشتی این ساعت ها استفاده کرده است می تواند حجم و فشار خون (PPG) ، ضربان قلب (ECG) و ترکیب خون (BIA) را اندازه گیری کند.

در حالی که سنسور های فعال زیستی هر سه پارامتر را ارزیابی می کنند، در واقع اطلاعات الکترودهای مربوط به نوار قلب و ترکیب بدن را در لبه نقره ای اطراف اسکنر و روی دو کلید جانبی جمع آوری می کند. اکنون این ویژگی بدون آسیب رساندن به عملکرد آن ساده تر شده است.

به لطف رابط کاربری One UI که بر اساس Wear OS است، این ساعت ها می توانند بیش از 100 نوع حرکات ورزشی را ارزیابی کنند و برخی از آنها را می توان روی تلویزیون های سامسونگ بزرگنمایی کرد، مانند یوگا یا ایروبیک.

بخش مدیریت خواب نیز بهبود هایی را تجربه کرده است و حالا قابلیت ردیابی خرناس ( خر و پف ) به آن ها اضافه شده است. ساعت های جدید گلکسی همچنین جریان خون و مقدار اکسیژن آن را بصورت مداوم در طول خواب مورد بررسی قرار می دهد. روز به روز هم به تعداد نرم افزارهایی که بدون مشکل می توانند روی ساعت اجرا شوند، اضافه می شود.

رابط کاربری One UI حالا می تواند حالت بی صدا ، مخاطبین بلاک شده و آلارم های مهم را از روی گوشی شما دریافت کند. حالا اگر نرم افزاری را روی گوشی خود نصب کنید که امکان نصب بروی ساعت نیز داشته باشد، ساعت آن را بصورت خودکار روی خود نصب خواهد کرد!

پشتیبانی از ژشت های حرکتی نیز برای دریافت و پاسخ تماس یا رد کردن آن به ساعت اضافه شده است.

تماس این امکانات توسط تراشه اگزینوس W920 پردازش می شود که جدیدترین تراشه سامسونگ با معماری 5 نانومتری است، که برای گجت های پوشیدنی طراحی و تولید شده است. این تراشه دارای مودم 4G LTE Cat.4 است و هسته تشخیص دهنده برای قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن است. این ساعت ها 1.5 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارند.

حجم باتری برای ساعت بزرگ تر 361 میلی آمپر و برای ساعت کوچک تر 247 میلی آمپر است. با یک بار شارژ ساعت می توانید تا 40 ساعت از آن ها استفاده کنید و این در حالیست که برای شارژ مجدد 0 تا 100 درصد تنها دو ساعت زمان نیاز است.

گلکسی واچ 4 در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد که نسخه 44 میلی متری آن یک رنگ اختصاصی سبز دارد، این در حالی است که نسخه 40 میلی متری آن را می توانید در رنگ خاص رز گلد خرید کنید. قیمت گذاری نسخه 40 میلی متری برای بازار اروپا 269 یورو یا 249 پوند و برای بازار آمریکا 250 دلار است.

گلکسی واچ 4 کلاسیک هم در رنگ های مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد که برای نسخه 42 میلی متری قیمت برابر با 369 یورو ، 359 پوند یا 350 دلار در نظر گرفته شده است. همه نسخه های این ساعت ها از 5 شهریور قابل تهیه می باشند.

ایرباد سامسونگ Galaxy Buds2 :

در مراسم آنپکد سامسونگ در کنار چهار محصول چشم نواز و جذاب یک اکسسوری خاص نیز معرفی شد. ایربادهای جدی سامسونگ با نام گلکسی بادز 2 معرفی شدند که در ادامه به بررسی کامل آن می پردازیم. این ایرباد ها طراحی جدید و قابلیت حذف نویز فعال برای هر سه میکروفون موجود روی هر سری را تجربه می کنند.

گلکسی بادز 2 با بلندگوهای دوراهه متغیر معرفی شدند. این دو بلندگو به یک ووفر و یک توییتر تقسیم می شوند و صداهای بالا و زیر را به خوبی پوشش می دهند. سامسونگ وزن هر سری ایرباد را به 5 گرم رسانده است و کیس شارژ آن نیز تنها 41.2 گرم وزن دارد.

حالا هر سه میکروفون موجود در هر سری ایرباد از قابلیت حذف نویز پویا بهره می برند و تجربه مکالمه ای بدون نویز را برای کاربر به ارمغان می آورد. بخش جداگانه ای به نام Voice pickup unit (VPU مسئولیت جداسازی صدای شما از نویز محیط را بر عهده دارد تا فقط صدای شما به مخاطبتان برسد و خبری از نویز های محیط نباشد.

فناوری حذف نویز پویا می تواند 98 درصد از نویز های محیط را حذف کند، این در واقع چیزی است که سامسونگ ادعا می کند. سامسونگ همچنین روی حالتی به نام “حالت محیط” برای مواقعی که می خواهید صدای محیط را هم بشنوید، کار کرده است. این هدفون دارای راه حل های مبتنی بر یادگیری ماشین است و با صداهای خارجی مانند اتومبیل ، باد ، وسایل نقلیه اضطراری سازگار است.

سامسونگ همچنین در حال توسعه نرم افزاری برای کاربران کامپیوتر است که توسط آن بتوانند حجم حذف نویز و اکولایزر ایرباد را تنظیم کنند. ایربادها همچنین دارای قابلیت سوئیچ خودکار هستند که به شما امکان می دهد بدون نکته اضایفی ای بین دستگاه های مختلف گلکسی – تلفن ها ، رایانه های لوحی و نوت بوک ها سوئیچ کنید.

همچنین قابلیتی در نرم افزار ایرباد ها وجود دارد که به کاربر کمک می کند تا سری سیلیکونی مناسب گوش خود را انتخاب کند تا بهترین تجربه موزیک را داشته باشد.

کیس شارژ ایرباد بسیار شبیه کیس شارژ ایربادز پرو می باشد و دقیقا همان ظرفیت باتری را نیز داراست. باتری این کیس 472 میلی آمپر است و هر سری ایرباد 61 میلی آمپر ظرفیت باتری دارند. رنگ بندی ایرباد به این شکل است که محفظه شارژ همیشه سفید است ولی سری های ایرباد در چهار رنگ گرافیتی، سفید، زیتونی و نعنایی عرضه خواهند شد.

گلکسی بادز 2 از 5 شهریور در اروپا به قیمت 149 یورو یا 139 پوند به فروش خواهد رسید. کاربران آمریکایی نیز از همین تاریخ می توانند ایربادز 2 را با قیمت 150 دلار خریداری کنند و در صورت خرید تگ های هوشمند گلکسی باید 5 دلار بیشتر بپردازند.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا