سامسونگ

سامسونگ بصورت رسمی از گلکسی M23 و گلکسی M33 رونمایی کرد ؛ بررسی کامل مشخصات + تصاویر !

همانطور که در مطالب قبلی شیائومی پارس نیز ذکر شد، سامسونگ قصد دارد میانرده های جدید سری A و M را به زودی معرفی و به بازار عرضه کند. در همین راستا سامسونگ پس از رونمایی از Galaxy A13 و Galaxy A23، حالا دو عضو از خانواده گلکسی M با نام های M23 و M33 رونمایی کرد.

گلکسی M23 و گلکسی M33 در مشخصات شباهت های بسیاری با هم دارند اما از نظر طراحی کاملا با هم متفاوت هستند. هر دو گوشی از صفحه نمایش TFT با ابعاد 6.6 اینچ و رزولوشن 1080p بهره می برند. ماژول دوربین اصلی گلکسی M23 متشکل از سنسور 50 مگاپیکسلی بعنوان دوربین اصلی، سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی با لنز عمق میدان است.

در مقابل گلکسی M33 از یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو ، علاوه بر سایر سنسورهای ذکر شده بهره می برد. گلکسی M33 از یک باتری حجیم 6000 میلی آمپری در فریمی با ابعاد 9.4×76.9×165.4 بهره می برد که وزن دستگاه را به 215 گرم رسانده است. وظیفه پردازش اطلاعات در این گوشی بر عهده یک تراشه 8 هسته ای است که سامسونگ نام آن را اعلام نکرده است. همچنین با حافظه رم های 6 و 8 گیگابایتی مشکل کند شدن از بین رفته است.

سامسونگ هیچ خبر اضافی درباره قیمت و زمان عرضه این محصول اعلام نکرده، ولی می دانیم که این گوشی مختص به بازار هند و اروپا خواهد بود.

به سراغ گلکسی M23 برویم. درباره دوربین و صفحه نمایش این گوشی در بالا صحبت کردیم، اما وجه تمایز آن با برادر بزرگ ترش در باتری، وزن و حافظه رم و نبود دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو است. باتری گلکسی M23 کوچک تر و 5000 میلی آمپری است، همچنین از 4 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. به دلیل استفاده از باتری کوچک تر، وزن این دستگاه به 198 گرم رسیده و قطر آن نیز کمتر شده است.

سامسونگ درباره قیمت و زمان دقیق عرضه گلکسی M23 نیز اطلاعاتی منتشر نکرده است، اما باز هم انتظار می رود این دستگاه در بازارهای هند و اروپا عرضه شود.

با توجه به اینکه گوشی های گلکسی M22 و M32 با صفحه نمایش 6.4 اینچی AMOLED و نرخ تازه سازی تصویر 90 هرتز عرضه شده بودند، رونمایی از سری M جدید کمی پسرفت محسوب می شود، اما می توانیم منتظر قیمت ها باشیم تا بتوانیم در این باره قضاوت کنیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا