سامسونگ

شارژر سیمی 25 وات برای خانواده گلکسی S22 تایید شد.

سامسونگ در حال کسب تاییدیه های لازم برای رونمایی از خانواده گلکسی اس 22 است و حالا از اتحادیه 3C تاییدیه شارژ 25 وات را برای گوشی های جدیدش کسب کرده است. این تاییدیه نشان می دهد که هیچ کدام از اعضای این خانواده از شارژ بالای 25 وات پشتیبانی نمی کنند. درست خوانده اید، تمام شایعات درباره شارژ 45 وات بیهوده و دروغ بوده است، حتی برای نسخه الترا!

اما یک احتمال وجود دارد، آن هم این مسئله است که این تاییدیه برای بازار چین بوده و مختص به نسخه اسنپدراگون این گوشی های می شود. با این حال ممکن است در نسخه اگزینوس شاهد شارژ سریع با توان بالاتر باشیم.

سه عضو خانواده با کد رمز های SM-S9010 (Galaxy S22), SM-S9060 (Galaxy S22 Plus) و SM-S9080 (Galaxy S22 Ultra) در این تاییدیه دیده شده است که استفاده از عدد 0 در انتهای آن ها نشان از کد اختصاصی برای بازار چین می دهد. همه این گوشی ها از شارژ استاندارد سامسونگ با نام EP-TA800 پشتیبانی می کنند که از زمان معرفی گلکسی نوت 10 بعنوان شارژر اصلی سامسونگ شناخته شده است.

اگر سامسونگ حداکثر توان شارژ شدن گوشی های جدیدش را 25 وات قرار دهد، ممکن است از رقبای خود که گوشی هایی با پشتیبانی از شارژرهای با توان های دو تا سه برابر را ارائه می دهند، عقب بماند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا