سامسونگ

اولین جعبه گشایی و بررسی گوشی گلکسی S21 FE را پیش از معرفی رسمی ببینید!

در حالی که انتظار می رود گلکسی S21 FE ماه آینده میلادی ، پس از تاخیری طولانی، بصورت رسمی توسط سامسونگ معرفی شود، حالا شاهد دو ویدیو جعبه گشایی و بررسی این گوشی توسط یک کاربر هستیم که موفق به خرید این گوشی پیش از معرفی رسمی، از یک خرده فروشی در آفریقا جنوبی شده است.

این کاربر در Reddit با نام کاربری UnknownWon در حال فعالیت است و ویدیویی از جعبه گشایی و بررسی گلکسی اس 21 اف ای منتشر کرده است که در آن طراحی نهایی دستگاه و بسته بندی آن بصورت کامل نشان داده شده است. باریک بودن جعبه این گوشی نشان می دهد که خبری از شارژر همراه با این گوشی نیست!

کمی قبل تر هم این کاربر ویدیویی مبنی بر بررسی اولیه گلکسی S21 FE را منتشر کرده بود که در آن برخی از نکات کلیدی این دستگاه مورد تایید قرار گرفت. برای مثال مشخص شد که این دستگاه از یک باتری 4500 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع بیسیم بهره می برد. این کاربر ادعا می کرد که صفحه نمایش گلکسی S21 FE کمی مایل به رنگ سبز است و هیچ بخشی برای تنظیم میزان سفیدی در تنظیمات این گوشی وجود ندارد. البته این مقایسه در برابر صفحه نمایش گوشی شیائومی پوکو ایکس 3 بوده است.

کاربر UnknownWon همچنین ذکر کرده است که از نظر طراحی بدنه و سخت افزار، گلکسی S21 FE به نسبت پوکو ایکس 3 ، سبک تر، پریمیوم تر و خوش دست تر است. همچنین گفته شده است که سنسور های استفاده شده در دوربین سه گانه این گوشی همان سنسور های استفاده شده در گلکسی S20 FE می باشد.

نکته دیگری که توسط این کاربر اطلاع رسانی شده، تغییر نوع حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش از التراسونیک به اپتیکال بوده است. گوشی ای که توسط این کاربر جعبه گشایی و بررسی شد، نسخه با رم 6 گیگابایتی و از نوع ذو سیمکارته بوده است که در بازار آفریقا با تراشه اسنپدراگون 888 عرضه شده است. جالب است بدانید که سایر اعضای خانواده گلکسی S21  با تراشه اگزیتوس 2100 در این منطقه عرضه شده اند. انتظار می رود که برخلاف نسل قبلی، شاهد نسخه 4G این گوشی با تراشه اگزینوس هم باشیم.

از دیگر نکاتی که می توان بر اساس اخبار منتشر شده قبلی از گلکسی S21 FE به آن ها اشاره کرد، صفحه نمایش 6.41 اینچی AMOLED و ماژول دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. این گوشی قرار است در رنگ بندی سبز، مشکی، سفید و بنفش و با قیمت 699 دلار عرضه شود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا