اپل

تعمیرپذیری آیفون SE 2022 چندان ساده نخواهد بود، اما خیلی هم سخت نیست!

اپل به تازگی از سومین نسل آیفون خوش قیمت SE 2022 رونمایی کرده است که حالا شاهد ویدیو تست تعمیرپذیری آن هستیم.

اینکه برای تعمیر هر بخشی از دستگاه ابتدا باید صفحه نمایش یا قاب پشتی آن را حرارت دهند، دیگر به استانداردی تبدیل شده است که در تعمیر هر دستگاهی شاهد آن هستیم. در آیفون SE 2022 نیز به همین صورت است. ابتدا پیچ های زیر گوشی را باز کرده، سپس با کمک کمی حرارت به جدا کردن صفحه نمایش از فریم دستگاه می پردازیم. همانند نسل قبلی پس از جدا شدن صفحه نمایش می توان به باز کردن سایر قطعات پرداخت.

اما اگر فکر می‌کردید جدیدترین SE می‌تواند برخی از قطعات خود را از آیفون SE 2020 با ظاهری مشابه دریافت کند، در اشتباهید. با جایگزینی قطعات از نسل قبل در این دستگاه، صفحه نمایش روشن می شود، اما به درستی کار نخواهد کرد.

نکته جذاب ماجرا اینجاست که باتری در نسل سوم آیفون SE حدود 10 درصد به نسبت نسل قبل بزرگ تر شده و از 1821 میلی آمپر به 2018 میلی آمپر رسیده است که رشد قابل توجهی است.

[شما عزیزان می توانید به زودی گوشی آیفون SE 2022 را از طریق صفحه اینستاگرام فروشگاه اینترنتی شیائومی پارس با نماد اعتماد الکترونیکی خریداری کنید.]

شما کاربران عزیز رسانه شیائومی پارس می توانید ویدیو کالبدشکافی و تعمیرپذیری آیفون SE 2022 را در زیر همین متن، از طریق کانال آپارات شیائومی پارس مشاهده کنید:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا