شیائومیردمیکنفرانس هاکنفرانس های مطبوعاتی شیائومی

رسمی : شیائومی از گوشی Redmi K50 Ultra با چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 پرده برداشت .

شیائومی در مگالانچ امروز عصر ، پرده از 5 محصول جذاب و خواستنی برداشت . در این مراسم ، گوشی Redmi K50 Ultra ، گوشی تاشونده Xiaomi Mix Fold 2 ، تبلت Xiaomi Pad 5 Pro 12.4 ، ساعت هوشمند Xiaomi Watch S1 Pro و ایرباد Xiaomi Buds 4 Pro معرفی شدند . در این مطلب قصد داریم درباره گوشی Redmi K50 Ultra صحبت کنیم ، که از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است . با شیائومی پارس همراه باشید …

 

« مشخصات »

شیائومی برای Redmi K50 Ultra از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی با پنل OLED بهره گرفته است ، که از رنگ های غنی 12 بیتی بهره میبرد و به سلفی حفره ای در قسمت مرکز مجهز شده است . پنل خارق العاده این محصول توسط کمپانی های TCL CSOT و Tianma تأمین میشود ، که از کمپانی های مطرح چینی هستند . این پنل رزلوشن تصویر 1220×2712 را با 446 پیکسل در هر اینچ در مقابل چشمان کاربر به تصویر میکشد و از نرخ نوسازی 120 هرتز و فناوری PWM dimming با نرخ 1920 هرتز بهره میبرد .

این صفحه نمایش از فناوری دالبی ویژن ، پوشش کامل رنگ های DCI-P3 ، فناوری +HDR10 و HDR همگام شونده بهره میبرد . همچنین ، در این محصول خارق العاده شاهده بهره گیری از فناوری جدیدی برای کاهش نورهای مضر آبی تحت عنوان SGS هستیم ، که در سطح سخت افزاری محافظت از چشمان کاربر را به ارمغان می آورد . در قلب تپنده این گوشی شاهد بهره گیری از آخرین دستاورد کوآلکام ، چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 هستیم .

در کنار این چیپست ، شیائومی از حافظه های رم نسل 5 یا LPDDR5 و حافظه های فوق سریع UFS 3.1 بهره گرفته است تا همه چیز با سرعت عجین شود ! البته برای رام کردن این قطعات سخت افزاری فوق العاده قدرتمند نیاز به سیستم خنک کننده ای قوی نیز میباشد ، که شکر خدا شیائومی از سیستم خنک کننده آبی خود در این محصول بهره گرفته است . این گوشی از درب کارخانه با اندروید 12 و MIUI 13.1 به دست کاربران میرسد .

در قسمت پشت این گوشی شاهد سیستم دوربینی 3 گانه هستیم . سنسور اصلی این گوشی 108 مگاپیکسلی ساخت سامسونگ (HM6) میباشد و به لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز شده است . سنسورهای دوم و سوم نیز 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو هستند . سلفی این محصول نیز 20 مگاپیکسلی است .

این گوشی به باتری 5.000 میلی آمپر/ساعتی با شارژ سریع 120 واتی مجهز شده است . سایر امکانات آن نیز شامل 2 سیمکارت همزمان نسل 5 ، وایفای 6 ، بلوتوث 5.3 ، مکان یاب (GPS) دو بانده ، تراشه NFC ، استاندارد IP53 برای مقاومت در برابر پاشش آب ، بلندگوی استریو با فناوری دالبی اتموس ، موتور ویبره حرفه ای و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش میباشد .

 

« رنگ ها ، زمان عرضه و قیمت »

این گوشی در 3 رنگ جذاب آبی ، مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد . شیائومی پیش فروش این گوشی را از هم اکنون آغاز کرده است و فروش فیزیکی آن از روز 16 آگوست ( 25 مرداد ) در تمامی فروشگاههای معتبر سراسر چین آغاز خواهد شد . این گوشی در 4 نسخه با قیمت های زیر عرضه خواهد شد :

قیمت نسخه های مختلف Redmi K50 Ultra :

– نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایتی = 445 دلار

– نسخه با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 490 دلار

– نسخه با حافظه رم 12 و حافظه داخلی 256 گیگابایتی = 534 دلار

– نسخه با حافظه رم 12 و حافظه داخلی 512 گیگابایتی = 593 دلار

Redmi K50 Ultra Full Specification
Redmi K50 Ultra Full Specification

 

« نسخه خاصی با نام Champion Edition »

همچنین ، شیائومی از نسخه خاص این گوشی با نام Champion Edition نیز رونمایی کرده است ، که با همکاری مرسدس بنز تولید شده . این نسخه اختصاصی با طرح ماشین های های Mercedes-AMG Petronas F1 همراه میباشد . این نمونه تنها در یک نسخه با حافظه رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی با قیمت 623 دلار به فروش میرسد .

Redmi K50 Ultra Champion Edition
Redmi K50 Ultra Champion Edition
مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا