سایر برندهامتفرقه

تاریخ معرفی Dimensity 9200 مدیاتک مشخص شد؛ A16 Bionic اپل در اولین بنچمارک شکست خورد!

چندی پیش گفتیم Dimensity 9200 به زودی توسط مدیاتک معرفی خواهد شد و اکنون یکی از منابع خبری موثق تاریخ دقیق معرفی آنرا اعلام کرده است. گویا مدیاتک صبح امروز دعوتنامه مراسم معرفی چیپست مورد بحث را برای اصحاب رسانه ارسال کرده است، که در آن به صورت دقیق تاریخ 8 نوامبر ( 17 آبان) قید شده است. این تاریخ دقیقاً یک هفته پیش از معرفی چیپست رقیب، Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام میباشد، که دقیقاً مطابق با شایعات از پیش درز پیدا کرده است.

پیش بینی میشود این چیپست وجه اشتراک های زیادی با رقیب خود داشته باشد. به همین دلیل ممکن است شاهد یک هسته اعلای Cortex-X3، سه هسته بزرگ Cortex-A715 و 4 هسته دوست دار انرژی Cortex-A510 باشیم. در بخش گرافیک نیز منتظر چیپ گرافیکی شکست ناپذیر و فوق العاده قدرتمند Immortalis G-715 MC11 هستیم. در اولین تست بنچمارک درز پیدا کرده، این چیپست موفق به شکست A16 Bionic اپل شده است، که کاری شگرف است!

این تست در ابزار GF Benchmark انجام شده است. برای اطلاعات شما کاربران عزیز باید اشاره کنیم که A16 Bionic آخرین دستاورد اپل میباشد و بر روی گوشی های پرچمدار این کمپانی (iPhone 14 Pro و iPhone 14 Pro Max) استفاده شده است. تست های انجام شده میگویند چیپست پرچمدار غول تایوانی در تست های GFX 1080p Manhattan 3.0 و Manhattan 3.1 موفق به کسب امتیازهای 328fps و 228fps شده است، در حالی که چیپست A16 اپل امتیازهای 280fps و 200fps را به ثبت رسانده است.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

4 1 رای
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا