شیائومیردمی

نام تمامی اعضای خانواده Redmi K60 لو رفت؛ به عضو جدید سری K سلام کنید.

بر کسی پوشیده نیست که شیائومی با قدرت در حال کار بر روی سری گوشی های Redmi K60 میباشد و انتظار میرود این سری گوشی ها طی ماههای آینده معرفی شوند. تا به امروز خیال میکردیم علاوه بر عضو گیمینگ این خانواده، با 3 گوشی مواجه هستیم، اما بد نیست بدانید تمام معادلات برهم ریخته است و باید منتظر 4 عضو باشیم! در واقع اگر ردمی کی 60 گیمینگ را فاکتور بگیریم، این خانواده حالا 3 عضو اصلی خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات به دست آمده غیر رسمی، در این خانواده با 3 گوشی Redmi K60 Pro، Redmi K60 و Redmi K60E مواجه خواهیم بود. نکته جالب اینجاست که گفته میشود نسخه استاندارد که اسم رمز « Socrates » را به دوش میکشد به آخرین نسخه از چیپست پرچمدار کوالکام، اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز خوهد شد! از طرفی گزارش شده است که نسخه Pro، که باید قدرتی فراتر داشته باشد به چیپست اسنپدراگون 8+ نسل 1 مجهز میشود!

تأییدیه 3C سری گوشی های Redmi K60
تأییدیه 3C سری گوشی های Redmi K60

و اما نهایتاً نسخه با پسوند E که گویا نسخه Extreme هم نامیده میشود، احتمالاً به یکی از چیپست های Dimensity 8200 یا Dimensity 9200 مجهز خواهد شد. گفته میشود این گوشی اسم رمز « Rembrandt » را به خود اختصاص خواهد داد. اخیراً تصویری از مجوز 3C این گوشی ها به بیرون درز پیدا کرده بود که تأیید میکند نسخه Pro به شارژ 120 وات مجهز خواهد شد و دو نسخه دیگر به شارژ 67 واتی مجهز خواهند شد. باید ببینیم طی هفته های آتی چه اخباری درباره این گوشی ها منتشر خواهد شد.

بروزرسانی: دقایقی پیش اولین بنچمارک K60E به بیرون درز پیدا کرد، که نشان میدهد این گوشی به جای چیپست Dimensity 8200، به چیپست نام آشنای اسنپدراگون 870 مجهز خواهد شد. در بنچمارکی که از ابزار GeekBench منتشر شده است، این گوشی با 12 گیگابایت حافظه رم و اندروید 13 رؤیت شده است. در بخش تک هسته ای این گوشی موفق به کسب امتیاز 961 و در بخش چند هسته ای موفق به کسب امتیاز 3123 شده است.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا