ردمیشیائومی

شیائومی توضیح میدهد : چرا سری Redmi K40 از سنسور اثر انگشت در بدنه کناری بهره میبرند ؟

گوشی های سری Redmi K40 جزو محبوب ترین های شیائومی میباشند ، که در حال حاضر در صدر فروش محصولات غول چینی در کشور خانگی اش هستند . با توجه به اینکه ما در سری مذکور هیچ گوشی هوشمندی با پنلی غیر از AMOLED نداریم و هر 3 گوشی از این پنل گران قیمت بهره میبرند ، اما شیائومی تصمیم به بهره گرفتن از سنسور اثر انگشت در بدنه کناری گرفته است ؛ که شاید برای بسیاری جای تعجب دارد . حال شیائومی رسماً در این باره اظهار نظر کرده است .

شیائومی میگوید تصمیم درباره انتقال سنسور اثر انگشت به بدنه کناری دستگاه های سری Redmi K40 یا استفاده از آن در زیر صفحه نمایش تصمیم بسیار سختی بود . دو بحث اساسی وجود داشت : موضوع شکل ظاهری دستگاه با رفتن سنسور اثر انگشت به بدنه کناری و سرعت بازگشایی سری گوشی های K40 . سری Redmi K30 هم از سنسور اثر انگشت در بدنه کناری بهره میبرد ، اما سرعت ، دقت و در نتیجه ضخامت آن سنسور با سنسورهای به کار رفته در سری جدید بسیار متفاوت است .

به همین دلیل تیم منهدسین شیائومی باید نهایت دقت را به خرج میدادند تا سنسور اثر انگشتی با این ویژگی ها در بدنه با قطر بسیار کم گوشی های سری K40 به خوبی جای بگیرد ، که این کار به نحو احسن انجام شد . اما دلیل اصلی بهره نگرفتن از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش در سری K40 بالاتر رفتن قیمت نهایی این محصولات و دقت پایین تر نسبت به سنسورهای اثر انگشت به کار گرفته شده در بدنه کناری میباشد .

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا