شیائومیردمی

شیائومی همراه با گارد خنک کننده سری K60، اولین بروزرسانی نرم افزاری آنها را منتشر کرد.

ساعاتی پیش شیائومی ضمن انتشار اولین بروزرسانی سیستمی سری K60، دست به معرفی گاردی جذاب برای این سری گوشی ها زد. این گارد که ظاهراً به فن خنک کننده مجهز میباشد، گویا علاوه بر زیبایی ظاهری میتواند تا 4 درجه گوشی های این سری را خنک تر کند. در این مطلب قصد داریم ضمن بررسی این گارد محافظ، به جزئیات اولین بروزرسانی این گوشی ها نیز بپردازیم. با شیائومی پارس همراه باشید…

گارد خنک کننده

بر اساس اطلاعات غیر رسمی موجود، شیایومی برای اولین بار است که برای بخش بیرونی گوشی های پرچمدار غیر گیمینگ فکری برای دفع گرما کرده است. درست است که در سری K60 شاهد بهره گیری از خنک کننده بسیار بزرگی با ابعاد تقریبی 5,000 میلی متر مکعبی هستیم، اما یکی با توجه به معرفی نشدن گوشی گیمینگ این سری، ظاهراً غول چینی از تمام قدرت سری 60 بهره گرفته است.

گفته میشود گارد جدید معرفی شده از جنس کامپوزیت میباشد و با فناوری خاصی، مواد به کار رفته در قسمت داخلی آن در هنگام گرم شدن بدنه گوشی از حالت جامد به مایع تغییر حالت میدهد و به این ترتیب سریعاً دما را دفع میکند. این گارد ظاهراً به درد کسانی میخورد که قصد دارند از گوشی های Redmi K60 و Redmi K60 Pro برای مقاصد گیمینگ استفاده کنند. قیمت این محصول 79 یوآن یا 11 دلار میباشد.

اولین بروزرسانی سیستمی

همانطور که میدانید، این سری گوشی ها همچون سری 13 با MIUI 14 عرضه شدند، پس اولین بروزرسانی سیستمی آنها نیز بر پایه اندروید 13 و MIUI 14 خواهد بود. بر اساس گزارشی که همراه با این بروزرسانی منتشر شده است، این آپدیت ضمن برطرف کردن یک مشکل در بخش اعلانیه ها، قابلیت MIUI Photon Engine را با خود به ارمغان خواهد آورد. پیشتر در این مقاله حسابی درباره قابلیت مذکور صحبت کرده ایم و توصیه میکنیم آنرا مطالعه کنید.

رابط کاربری نسل 14 شیاومی با خود بهبودهای زیادی را به همراه دارد. از جمله ویژگی های اصلی این بروزرسانی میتوان به کوچکتر شدن حجم رام اشاره کرد، که باعث میشود سیستم عامل فضای کمتری را نیز اشغال کند. ویژگی برتر دیگر، قابلیت پاک کردن تقریباً 90 درصد از برنامه های سیستمی است، که البته قابل بازیابی نیز هستند میباشد. اکنون تنها 8 برنامه اصلی تماس، پیامک، مخاطبین، مدیریت فایل، تنظیمات سیستم، فروشگاه، مرورگر و دوربین نمیتوانند حذف شوند و سایر برنامه های سیستمی قابل حذف میباشند.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا