اپل

سومین نسل آیفون SE با همان طراحی سال 2020 ولی با پشتیبانی از 5G عرضه خواهد شد!

آیفون SE 2020 یکی از گوشی های پرطرفدار اپل در سال گذشته بود و فروش خوبی را تجربه کرد. طراحی این دستگاه دقیقا شبیه به آیفون 8 بود ولی استفاده از پردازنده A13 آن را به یک گوشی پرقدرت تبدیل کرده بود. حالا مدتی است که خبرهایی پیرامون سومین نسل از این گوشی به گوش می رسد که گویا قرار است در سال 2022 رونمایی شود.

بر اساس خبرهایی که از یک وبلاگ ژاپنی به نام Macotakara به گوش رسیده،گفته می شود که قرار است طراحی آیفون SE 3 شبیه به آیفون SE 2020 باقی بماند، ولی بار دیگر از پردازنده ای قوی تر با پشتیبانی از 5G استفاده شود. این خبر به این معنی است که باز هم شاهد یک صفحه نمایش 4.7 اینچی از نوع LCD در این گوشی خواهیم بود که توسط دکمه هوم و حاشیه های زیاد همراهی می شود. اما خبر خوش اینجاست که بر خلاف چند نسل گذشته آیفون، این گوشی از حسگر اثرانگشت برخوردار خواهد بود.

برترین تغییری که در سومین نسل از آیفون SE شاهد خواهیم بود، بهره مندی از پردازنده A15 اپل خواهد بود که اپل از آن ها در آیفون های 13 استفاده کرده است. آخرین خبر ها وعده شروع تولید انبوه این دستگاه از دسامبر سال 2021 می دهند تا اپل بتواند عرضه آن را در بهار 2022 آغاز کند.

شایعات قبلی خبر از حذف نسخه مینی از آیفون های سال 2022 داده بودند، که با رونمایی آیفون SE 2022 این ترکیب منطقی به نظر می رسد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا