شیائومیمی

فوری: اولین تصویر واقعی از Xiaomi 13 Pro با رابط کاربری MIUI 14 به بیرون درز پیدا کرد!

ماه سپتامبر نیز در حال به پایان رسیدن است و اگر بخواهیم بر اساس شایعات قضاوت کنیم، تنها چند ماه تا معرفی سری گوشی های پرچمدار شیائومی 13 فاصله داریم. در هفته جاری 4 خبر بسیار مهم درباره این سری گوشی ها به بیرون درز پیدا کرد، که تمامی آنها را در یک مطلب با شما به اشتراک گذاشتیم. حال پس از گذشت یک روز، اولین تصویر منتسب به نسخه حرفه ای این سری گوشی ها با رابط کاربری مورد انتظار MIUI 14 به بیرون درز پیدا کرده است.

بر اساس اطلاعات موثق به دست رسیده از یک منبع نزدیک به شیائومی، به ظاهر کار مهندسی سری گوشی های 13 به پایان رسیده است و اکنون در فاز آزمایش قرار دارد. این اولین باری است که تصویری زنده از این سری گوشی ها و رابط کاربری MIUI 14 به دست ما میرسد. گویا غول چینی با سرعت بسیار بالایی در حال آزمایش جدیدترین نسخه از رابط کاربری خود بر پایه اندروید 13 بر روی گوشی های جدید میباشد؛ چون بر اساس شایعات، چهاردمین نسخه از رابط کاربری اختصاصی این کمپانی همراه گوشی های مذکور معرفی خواهد شد.

اولین تصویر زنده از شیائومی 13 پرو
اولین تصویر زنده از شیائومی 13 پرو

متأسفانه تصویر منتسب به گوشی Xiaomi 13 Pro تنها ظاهر قسمت مقابل (صفحه نمایش) این گوشی را به ما نشان میدهد. اگر به تصویر دقت کنید، شباهت های زیادی را نسبت به نسل قبل شاهد هستم. این سری گوشی ها همچنان از سلفی حفره ای در قسمت مرکز بهره خواهند برد و خبری از سلفی پنهان زیر صفحه نمایش نیست. البته این موضوع تا حدودی قابل پیش بینی بود، چون گمانه زنی ها میگویند تا سال 2023 تکنولوژی جدیدی برای این حیطه نخواهیم داشت و شاید سال آینده شاهد حرکتی انقلابی در این زمینه باشیم.

سرنخ دیگری که در این تصویر به خوبی قابل مشاهده میباشد، چیپست گوشی مذکور است. اگر دقت کنید، این گوشی به چیپستی با اسم رمز “kailua” مجهز شده است، که همان اسنپدراگون 8 نسل 2 میباشد. این چیپست به هسته اعلای Cortex-X3 مجهز میباشد، که از فرکانس کاری 3.0 گیگاهرتز بهره میبرد. شماره مدل این گوشی نیز به صورت دقیق «2210132C» و بر اساس شایعات میباشد. البته یک موضوع اکنون با تغییر مواجه شده است. پیش از این گمان میکردیم شیائومی 13 اسم رمز “nuwa” را به دوش خواهد کشید، اما اکنون متوجه شده ایم این اسم رمز متعلق به شیائومی 13 پرو میباشد. حافظه رم نسخه پایه این محصول نیز به ظاهر 12 گیگابایت خواهد بود.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا