شیائومیمی

گوشی شیائومی 13 لایت در Google Play Console رؤیت شد؛ با مشخصات آن بیشتر آشنا شوید.

ماه گذشته غول چینی از گوشی های شیاومی 13 و شیاومی 13 پرو برای بازار چین پرده برداشت، اما خبری از شیائومی 13 لایت نشد. دیروز مطلع شدیم این کمپانی در کنفرانس MWC 2023 قصد دارد با محصولات جدید خانواده 13 وارد بازارهای جهانی شود. گفتیم انتظار میرود در این مراسم شیایومی پرده از Xiaomi 13 Ultra بردارد. حال تنها 1 روز پس از انتشار این خبر، اولین رد از کوچکترین عضو این خانواده، گوشی شیائومی 13 لایت در Google Play Console رؤیت شد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند پنهان

مشخصات رسمی

بر اساس اطلاعات موجود، شیائومی 13 لایت با اسم رمز « Ziyi » شناخته میشود. در تأییدیه پلی کنسول برخی اطلاعات حیاتی این گوشی برملا شده است. همانطور که در تصویر ذیل مشاهده خواهید کرد، این گوشی به دوربین سلفی حفره ای در قسمت مرکز و گوشه هایی خمیده مجهز خواهد شد. در قسمت پشت شاهد بهره گیری از ماژول دوربینی مستطیلی هستیم، که میهمان 3 سنسور است. صفحه نمایش این گوشی از رزلوشن 1080×2400 و 440 پیکسل در هر اینچ بهره میبرد.

Xiaomi 13 Lite GPC Certification
تأییدیه GPC گوشی شیائومی 13 لایت

سخت افزار

در بخش سخت افزاری، این گوشی به چیپست SM7450 یا همان اسنپدراگون 7 نسل 1 مجهز میباشد. این چیپست به 4 هسته بزرگ با فرکانس 2.4 گیگاهرتز و 4 هسته متوسط با فرکانس 1.8 گیگاهرتز مجهز شده است. چیپ گرافیکی این چیپست Adreno 644 خواهد بود. در این تأییدیه گوشی مورد بحث با 8 گیگابایت حافظه رم و اندروید 12 حضور یافته است. پیشتر در ماه اکتبر این گوشی با شماره مدل “2210129SG” موفق به کسب تأییدیه شده بود و پیش بینی میشود ظاهری شبیه به Xiaomi CIVI 1s داشته باشد.

مشاهده بیشتر

SinaKing

خوره تکنولوژی !

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا