اپل

اپل به دلیل تقاضای زیاد، تولید آیفون 12 را 2 میلیون واحد افزایش می دهد!

فروش رسمی آیفون 12 و آیفون 12 پرو تنها چند روز است که در برخی از مناطق آغاز شده و تقاضا برای خرید این گوشی ها به شدت بالاست. تقاضای خریداران به حدی بالاست که اپل به شرکت های تامین کننده قطعاتش اعلام کرده که سرعت تولید را به مقدار 2 میلیون افزایش دهند!

ترکیب جذاب صفحه نمایش OLED با فناوری 5G و البته زبان طراحی جدید به نظر برای شعله ور کردن اشتیاق خریداران کافی است. با توجه به گزارشات Cinda Securities اپل تقاضای 80 تا 85 میلیونی را برای خرید سری آیفون 12 تجربه خواهد کرد! در مطلبی که ساعاتی پیش منتشر کردیم هم گفته بودیم که انتظار می رود، اپل فروش حدود 250 میلیون دستگاه آیفون را در بازه زمانی 3 ماهه آخر 2021 تجربه کند. اگر این پیش بینی ها محقق شود، آیفون 12 بعنوان پرفروش ترین گوشی اپل، رکوردشکنی خواهد کرد. رکورددار فروش گوشی های اپل، خانواده آیفون 6 و آیفون 6 پلاس با فروش 222.4 میلیون دستگاه است.

تحلیلگر مورد توجه اپل، Ming-Chi Kuo تخمین زده است که پیش فروش آیفون 12 و 12 پرو در مجموع حدود 7 تا 9 میلیون دستگاه خواهد بود. وی همچنین پیش بینی کرده است که آیفون 12 و 12 پرو حدود 60 تا 70 درصد کل فروش خانواده آیفون 12 را تشکیل خواهد داد!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا