سایر برندهاسونی

رندهای رسمی سونی اکسپریا 10 مارک 3 دیده شد!

سال جدید و اعداد رومی جدید از سونی! در سال جدید میلادی بی صبرانه منتظر نسخه III (مارک 3) گوشی های اکسپریا هستیم. یکی از گوشی های این کمپانی با نام احتمالی Xperia 10 III دیده شده است که قطعا جانشین Xperia 10 II خواهد بود. این گوشی در بخش طراحی نسبتا از نسخه قبلی اش قابل تشخیص نیست!

سونی برای اکسپریا 10 مارک 3 صفحه نمایش 6 اینچی با نسبت تصویر معروف 21:9 را در نظر گرفته است. ابعاد کلی دستگاه برابر 154.4×68.4×8.3 میلی متر خواهد بود و در بخشی که دوربین بیرون زده است ضخامت دستگاه تا 9.1 میلی متر افزایش می یابد. گوشی ای با این ابعاد در بازار امروز که گوشی هایی با ابعاد بزرگ طرفدار دارند نسبتا دستگاه خوش دستی بنظر می رسد. این ابعاد به نسبت سال گذشته کمی کوتاه تر شده و 0.1 میلی متر ضخیم تر!

ترکیب سه گانه دوربین اصلی احتمالا میزبان ستسور 12 مگاپیکسلی بعنوان دوربین اصلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو خواهد بود. اسپیکر های دوگانه همچنان وجود دارد و جک 3.5 میلیمتری هدفون هم خوشبختانه حذف نشده است. حسگر اثر انگشت هم بار دیگر با دکمه پاور در لبه سمت راست دستگاه ادغام شده است.

بر اساس خبرهای قبلی این گوشی باید با تراشه اسنپدراگون 690 با پشتیبانی از 5G عرضه شود. این اطلاعات تمام ان چیزی بود که در حال حاضر می توان درباره این دستگاه گفت و برای خبرهای موثق تر باید چند هفته ای صبر کنیم.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا