سایر برندهاسونی

کامپکت جدید سونی در راه است؛ Xperia Ace 2 + تصاویر.

کامپکت جدیدی که قرار است سونی آن را معرفی کند و پیشتر نیز با آن آشنا شده ایم از قرار معلوم قرار است با نام سونی Xperia Ace 2 معرفی شود. گفته می شود که این گوشی بصورت انحصاری برای بازار ژاپن تولید خواهد شد، اما تنها زمان است که این مسئله را شفاف خواهد کرد.

رندرهایی که از این دستگاه درز کرده درواقع در کنار قاب آن است که برای ما یک ماژول دوربین دوگانه در بدنه پشتی را فاش می کند. از دیگر برداشت هایی که از رندرها می توانیم داشته باشیم، حسگر اثر انگشت در لبه کناری دستگاست.

سونی هنوز از سنت قدیمی و با اصالت خود، یعنی دکمه شاتر برای گوشی هایش دست نکشیده و تک دکمه ای در بدنه کناری دستگاه دیده می شود که مربوط به شاتر است. اما هنوز نمی توان نظری درباره طراحی دوربین سلفی داد، هنوز مشخص نیست که سونی از حفره برای دوربین سلفی بهره خواهد برد یا با سبک قدیم و حاشیه ضخیم بالای دستگاه گوشی را معرفی خواهد کرد.

اگر رندرهای قبلی را نیز برای بررسی طراحی دوربین سلفی در نظر داشته باشیم، احتمال دارد دوربین داخل بریدگی قطره ای شکل قرار بگیرد و این در حالی است که دوره ی ناچ در طراحی موبایل به اتمام رسیده است. باز هم باید صبر پیشه کرد و دید که سونی چه طراحی ای را در نظر خواهد گرفت.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا