ترفندهاسایر ترفندها

کلاب هاوس بصورت رسمی برای سیستم عامل اندروید منتشر شد.

کلاب هاوس که مدت کوتاهی است برای برخی از گوشی های اندروید بصورت رسمی از پلی استور قابل دانلود بود، حالا اعلام کرده که تمام کاربران این سیستم عامل می توانند اپ کلاب هاوس را از پلی استور اندروید بصورت رسمی دانلود کنند.

نحوه کار و محیط نرم افزار نسخه اندروید بصورت کامل شبیه به نسخه iOS است و هنوز برای ثبت نام در این نرم افزار نیاز به یک لینک دعوت دارید. اگرچه می توانید پیش ثبت نام کرده تا یکی از کسانی که شما را می شناسد لینک دعوتش را به شما اختصاص دهد. تفاوت در این مرحله به چشم می آید که هر کاربر چند لینک دعوت دارد که در نتیجه باعث می شود به سرعت دعوت نامه برای شما ارسال شود.

برای کسانی که با کلاب هاوس آشنایی ندارند شاید جالب باشد که بدانند کلاب هاوس یک نرم افزار اجتماعی است که کاربران آن می توانند به روم ها یا گروه ها وارد شوند و تنها بصورت صوتی مکالمه داشته باشند. کاربرانی که شما را فالو کرده باشند می توانند بعنوان شنونده به روم هایی که ساخته اید وارد شوند و در صورتی که شما اجازه صحبت کردن را به آن ها بدهید می توانند جزئی از گفتگو کنندگان باشند.

استفاده از کلاب هاوس تجربه مشابه پادکست را به شما یادآوری می کند. اما تفاوت اصلی کلاب هاوس با پادکست در این نکته است که گفتگو ها در کلاب هاوس بصورت زنده است و امکان ذخیره آن برای دیرتر گوش دادن وجود ندارد. به همین دلیل تنها کسانی که بصورت لایو در روم حضور دارند امکان بهره بردن از محتوا را خواهند داشت.

کلاب هاوس حدود یک سال پیش تنها برای سیستم عامل iOS با شرط داشتن دعوت نامه منتشر شد. بعد از مدتی، چند ماه قبل به شهرت بالایی رسید. همنین توییتر نیز قابلیتی مشابه با کلاب هاوس با نام Spaces را منتشر کرده است که در تمامی سیستم عامل ها از ابتدا در دسترس بود و نیازی به دعوت نامه هم نداشت!

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا