سایر برندهاگوگل

تست مقاومت گوگل پیکسل 5 نشان می دهد که در زیر لایه پلاستیکی بدنه، از فلز استفاده شده است؛ به همراه ویدیو.

آخرین گوشی معرفی شده توسط گوگل قطعا پرچمدار آن نبوده، چرا که از نبود تراشه سری 8 اسنپدراگون در بطن خود رنج می برد، با این حال باعث نمی شود که ما از تست مقاومت پیکسل 5 بگذریم. گوگل در تبلیغاتش ادعا می کند که پیکسل 5 از فلز ساخته شده است و جری، همان یوتیوبر ویزان کننده اسمارت فون ها، به سراغ این گوشی رفته تا ببیند از چه متریالی در ساخت آن استفاده شده و چه مقاومتی از خود نشان می دهد!

در بررسی ها گفته می شود که بدنه دستگاه بجز دکمه هایی که در بدنه کناری قرار گرفته است، تماما از پلاستیک ساخته شده است ولی در تست مقاومت دیده شد که در زیر لایه پلاستیکی از متریال فلز بهره گرفته شده است و قطعا صفحه نمایش هم از پوشش شیشه بهره می برد.

گوگل این پوشش خود را “bio resin” می نامد، که به نظر اسم جالبی می آید، چراکه تنها یک نام فانتزی برای آلیاژی از پلاستیک است. اگر قصد دارید که از پوشش فلزی در زیر پلاستیک مطمئن شوید، باید پوشش پلاستیکی را به مقدار کافی خراش دهید تا به فلز برسید. با خراش بیشتر هم به سیم پیچ مسی شارژ بسیم می رسید!

در تست خط و خش صفحه نمایش هم دیده می شود که صفحه نمایش در سطح 6 خط و خش جزئی برداشته و سطح 7 خط های عمیق تری را می پذیرد.

به هر حال ویدیو تست خط و خش و مقاومت پیکسل 5 را برای شما عزیزان در پایین قرار داده ایم که می توانید با جزئیات کامل آن را مشاهده فرمایید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

trackback
۱۳۹۹-۰۹-۱۶ ۱۰:۲۹

[…] مطبی را با شما به اشتراک گذاشتیم که در آن یوتیوبر معروف JerryRigEverything تست خط و خش را بروی گوشی تازه معرفی شده گوگل، …. حالا بعد از تست خط و خش به سراغ کالبد شکافی این گوشی […]

دکمه بازگشت به بالا