اپلسامسونگمحتوای ویدئویی سایر برندهاویدئو

جدال بر سر سرعت ؛ مقایسه سرعت عملکرد آیفون 13 پرو مکس و گلکسی اس 21 الترا + ویدیو !

شاید عجیب باشد، اما هنوز هم ویدیوهایی که سرعت پردازش گوشی ها را به چالش می کشد برای کاربران جذاب و گاهی تعیین کننده است. حالا که اپل نیز از پرچمداران جدیدش رونمایی کرده است به نظر می رسد زمان خوبی برای مقایسه عملکرد پردازشی iPhone 13 Pro Max و Galaxy S21 Ultra از سامسونگ باشد.

در این ویدیو بر خلاف تمام ویدیوهای قدیمی شاهد دست های انسان برای انجام مراحل تست نیستیم و تمامی مراحل توسط دست های یک ربات انجام می شود تا همان چند میلی ثانیه ای که ممکن بود بخاطر خطای انسانی صرف شود و نتیجه غیرعادلانه باشد نیز از بین برود و همه چیز به مساوات و برابری انجام شود.

به هر حال پیشنهاد می کنم ویدیوی قرار داده شده در بالا را پیش از اینکه محتوای آن برای شما اسپویل شود، ببینید!

نتیجه به شدت خارج از انتظار بود. هر دو گوشی هوشمند که پرچمداران سال 2021 برند خود هستند و سامسونگ به خوبی پا به پای آیفون 13 پرو مکس پیش روی کرد. اما وقتی بحث اجرای بازی به میان می آمد، تنها یک برنده قطعی داشتیم، و آن هم آیفون 13 پرو مکس بود. به همین دلیل که آیفون 13 پرو مکس بازی ها را سریع تر اجرا می کرد، توانست در انتها با تفاوت زمانی حدود 7 ثانیه، رقیب قدر خود را شکست دهد.

در انتهای ویدیو نیز بخش مدیریت رم گوشی ها به چالش کشیده شد که هر دو گوشی توانستند بصورت مساوی از این چالش بیرون بیایند. اما آیا شما اعداد بنچمارک را معیار قرار می دهید، یا تست های عملی را؟!

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا