سایر برندهاگوگل

آپدیت بسته امنیتی اکتبر 2020 بسیاری از مشکلات گوگل پیکسل هارا حل می کند.

اعتقاد داریم که گوگل پیکسل ها از نظر نرم افزاری بروزترین گوشی های اندروید هستند، چرا که این گوگل است که اندروید را ساخته و پیش می برد! اما این قضیه در مرور زمان نقض شده، چرا که در لیست تغییرات آپدیت بسته امنیتی اکتبر که برای پیکسل ها منتشر شده، یک لیست بلند بالا از رفع عیب های موجود در پیکسل هارا می بینیم، که پیش از این کاربرانش را آزار می داد.

یکی از مشکلات این بود که وقتی پیکسل شما (ربطی به مدل آن ندارد) دچار بوت لوپ شود، با خاموش روشن کردن آن تا زمانی که شارژ دستگاه به 0 درصد نرسد، نمی توانید از گوشی خود استفاده کنید، چرا که چرخه خاموش و روشن شده بصورت مداوم اتفاق خواهد افتاد! همچنین مشکلات مانند عمل نکردن جسچر ها در محیط لانچر و تماس های بی هدف و ناخواسته نیز کاربران را آزار می داد.

سرانجام مدل های پیکسل 3 پیکسل 4a در آپدیت جدیدشان برای قابلیت چرخش خودکار اصلاحاتی را دیدند، همچنین افزایش حساسیت لمس صفحه نمایش و همچنین بهبود سیستم روشنایی اتوماتیک هم از تغییرات این آپدیت بوده است. همینطور که میبینید این مشکلات، مشکلات جزئی نیستند و لقب بروزترین و کامل ترین نرم افزار برای پیکسل هارا، کمی خنده دار می کنند!

همچنین در تصویر پایین سایر تغییرات صورت گرفته در پیکسل هارا می توانید ببینید:

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا