سامسونگ

تصاویر و جزئیات مشخصات گلکسی S21 Ultra فاش شد.

تصاویر رسمی گلکسی S21 و نسخه پلاس آن را با هم دیدیم، حالا تصاویر رسمی نسخه پریمیوم تر این گوشی ها که قرار است آن را با نام S21 Ultra بشناسیم را هم با هم ببینیم. نسخه دیده شده در تصاویر به رنگ Phantom Silver است که حاله ای دو رنگ دارد. نسخه الترا در رنگ مشکی هم عرضه خواهد شد.

صفحه نمایش این گوشی ابعادی برابر با 6.8 اینچ خواهد داشت که یک دهم اینچ کوچک تر از نسل قبلی اش است. این کوچک تر شدن ابعاد به دلیل مسطح تر شدن صفحه نمایش در نسل جدید این گوشی است. بدنه پشتی دستگاه هم مسطح تر شده. مسطح شدن گوشی نشان می دهد که ابعاد کلی دستگاه به نسبت سال گذشته ثابت مانده است و تنها کمی از ابعاد صفحه نمایش آب می رود. در نسخه الترا جنس فریم فلزی بود و بخش پشتی از جنس گلس است.

صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X رزولوشنی برابر با +1440 خواهد داشت. ابعاد صفحه نمایش با نسبت 20:9 خواهد بود و تراکم پیکسلی آن هم 515 پیکسل در هر اینچ است. سامسونگ همچنان نرخ تازه سازی 120 هرتز را در این صفحه نمایش حفظ خواهد کرد. این صفحه نمایش بسیار روشن خواهد بود و تا 1600 نیت توانایی تولید نور را دارد. صفحه نمایش نسخه الترا با محافظ  Gorilla Glass Victus محافظت خواهد شد.

طراحی فریم دوربین به نوع نشان تجاری در طراحی سری گلکسی S21 مبدل شده و نسخه الترا ترکیب دوربین قوی تری نسبت به سایر برادرانش دارد. این ماژول از چهار سنسور دوربین تشکیل شده است که سنسور اصلی آن نسل جدید سنسور 108 مگاپیکسلی استفاده شده در نسل قبلی می باشد که پیش تر درباره چیدمان دوربین نسخه الترا توضیحات کاملی را ارائه دادیم.

دوربین سلفی هم 40 مگاپیکسلی خواهد بود و قابلیت فوکوس خودکار دارد. در بحث فیلمبرداری می توانید در رزولوشن 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنید.

در برخی مناطق گلکسی اس 21 الترا با تراشه اگزینوس 2100 و در برخی مناطق با تراشه اسنپدراگون 888 عرضه خواهد شد که درباره این تراشه ها بصورت کامل توضیح داده ایم. همچنین تست بنچمارک رسمی اسنپدراگون 888 نیز منتشر شده است.

این گوشی انتظار می رود که در نیمه اول ماه ژانویه میلادی معرفی شود و از قلم S-Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر مشخصات قابل انتظار این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپری با شارژ سریع 45 وات اشاره کرد که البته نیاز است آداپتور ان را بصورت جداگانه تهیه کنید!

گلکسی اس 21 الترا با تراشه اگزینوس 2100 از قیمت 1400 یورو شروع خواهد شدو در نسخه هایی با 12 گیگ رم و حافظه داخلی های 128/256/512 گیگابایتی عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالا از کارت حافظه خارجی پشتیبانی نخواهد کرد.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا