اپل

اپل بصورت رسمی از AirPods 3 رونمایی کرد ؛ پشتیبانی از MagSafe و عمر باتری طولانی تر!

اپل دیروز در مراسم Unleashed در کنار مک بوک پرو های جدید و تراشه های جدیدش، از سومین نسل هدفون های بیسیم ایرپادز رونمایی کرد. ایرپاد های جدید از عمر باتری طولانی تر، سنسور تشخیص قرارگیری در گوش و اکولایزر انطباقی (Adaptive EQ) بهره مند شده اند.

[برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مک بوک پرو های جدید روی کادر زیر کلیک کنید]

به طراحی جدید ایرپاد ها خوش آمد بگویید! این طراحی باعث می شود تا ایرپاد بصورت کامل گوش شما را احاطه نکتد ولی از ورود نویز های اضافی به خوبی جلوگیری کند. فناوری Adaptive EQ سعی می کند تا با تنظیم فرکانس های صوتی زیر و متوسط، مواردی که در اثر واریانس های طراحی از دست رفته را جبران کند.

ایرپاد 3 از صدای فضای به همراه Dolby Atmos پشتیبانی می کند. سنسور تشخیص قرارگیری در گوش هم زمانی که هر کدام از سری های ایرپاد را از گوش خود خارج کنید، موزیک را متوقف می کند تا زمانی که ایرپاد را دوباره در گوش خود قرار دهید. میکروفون ها نیز بهبود هایی را تجربه کرده اند تا نویز محیط را در هنگام مکالمه به خوبی کاهش دهند و روی صدای شما تمرکز کنند. همچنین دستیار صوتی Siri نیز در این ایرپاد در دسترس است. دستیار صوتی Siri می تواند اعلان های مهم را مانند پیامک، تماس صوتی، آلارم و تقویم را برای شما بازگو کند. این امکان برای نرم افزارهای شخص ثالث نیز در صورتی که API اختصاصی را داشته باشند، در دسترس است.

[برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تراشه های جدید اپل روی کادر زیر کلیک کنید]

عمر باتری نیز در ایرپاد 3 بهبود هایی را تجربه کرده است. حالا با یک بار شارژ کامل می توانید تا 6 ساعت از ایرپاد ها استفاده کنید و اگر کیس ایرپاد فول شارژ باشد می تواند 4 بار سری های ایرپاد شما را بصورت کامل شارژ کند. در نتیجه اگر سری ها و محفظه ایرپاد بصورت کامل شارژ شده باشد می توانید تا 30 ساعت بدون نیاز به سیم شارژر از ایرپاد خود استفاده کنید. سرعت شارژ نیز بهبود پیدا کرده و با 5 دقیقه شارژ می توانید یک ساعت از ایرپاد ها استفاده کنید.

ایرپاد 3 از شارژر بیسیم MagSafe نیز پشتیبانی می کند و می توانید ایرپاد خود را بصورت بیسیم نیز شارژ کنید. ایرپاد های جدید حالا عضوی از نرم افزار Find My شده اند و در صورت مفقود شدن، یا زیاد شدن فاصله با ایرپاد از یک حد مشخص با اعلان های خاصی به شما اخطار می دهد.

ایرپاد های جدید هم اکنون با قیمت 179 دلار قابل سفارش هستند و از تاریخ 4 آبان به همراه مک بوک پرو های جدید بصورت رسمی عرضه خواهند شد.در کنار این ایرپاد، Airpods 2 با قیمت 129 دلار و Airpods Pro با قیمت 249 دلار با پشتیبانی از MagSafe و قابلین نویز کنسلینگ به فروش می رسد. نظر شما درباره این ایرپاد چیست؟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا