سایر برندهاسونی

منتظر یک اکسپریای جدید از سونی در تاریخ 4 آبان باشید!

کمپانی نام آشنای سونی از زمان معرفی Xperia 1 III در آگوست امسال، بسیار ساکت و بی سروصدا بوده است. سونی در این مدت موفق شد تا اکسپریا 5 مارک 3 را عرضه کند و به آرامی اکسپریا 10 مارک 3 لایت را بصورت انحصاری برای بازار ژاپن معرفی کند. اما بعد از این سکوت، حالا شاهد کمی سروصدا از این کمپانی هستیم.

سونی بصورت رسمی دعوت نامه های خود را برای مراسم 26 اکتبر (4 آبان) ،ساعت 6:30 صبج به وقت تهران، ارسال کرده است که اگر به تصویر دعوت نامه دقت کنید، شاهد کلمه Xperia در میان تصویر هستید که وعده معرفی یکی از محصولات اکسپریا را به ما می دهد. از آن جایی که اکسپریا در واقع نشان دهنده محصولات سونی در حوزه موبایل است، می توانیم انتظار یک گوشی موبایل جدید از سونی را داشته باشیم.

اما هنوز برای معرفی پرچمدار های جدید کمی زود به نظر می رسد، چرا که اسنپدراگون هنوز از تراشه پرچمدار جدید خود رونمایی نکرده است و نکته دیگر اینکه محصولات مارک 3 به تازگی عرضه شده اند. باید انتظار یک میانرده را داشته باشیم؟ این موضوع ممکن است، اما با رونمایی بی سروصدای سونی از اکسپریا 10 مارک 3 لایت، بعید می رسد که سونی برای رونمایی از یک محصول میانرده، یک کنفرانس بزرگ را برگزار کند.

پس به گشت و گزار در خبرهای قبلی منتشر شده از سونی پرداختیم، ولی هیچ گونه خبری درباره محصولات حوزه موبایل از این کمپانی پیدا نکردیم که اشاره به محصولات جدید اکسپریا داشته باشد. تمامی اخبار درباره پلی استیشن، هدفون های جدید، دوربین های بدون آینه و … بوده است.

اگر شرایط همینطور پایدار بماند، تا دو هفته دیگر شاهد اتفاقی هستیم که مدت زیادیست اتفاق نیفتاده است. رونمایی از یک گوشی جدید که هیچ گونه اطلاعاتی از آن، قبل از رونمایی درز نکرده باشد! نظر شما درباره این مراسم چیست؟ انتظار چه محصولی از سونی را دارید؟

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیاز مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاهات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا